Wikipedia

Arama sonuçları

2 Ocak 2015 Cuma

Masadaki Mesaj

Bir ayrılık sabahıydı. Beş yıldır severek çalıştığım işimden ayrılmak için son işlemlerimi yapmaya gidiyordum. Hani bazen istemesen de gelişmeleri durduramazsın. Herşeyin bitme vakti vardır.

Bi çeşit "severek ayrılma" durumu. Sessiz ve donuk bir gün.

Ağlamalı mıydım yoksa öfkelenmeli mi? Yok! Hiçbir tepki vermek istemiyordum. Boşanma sürecindeki bazı kadınlardan duyduğum hisler geçiyordu benim içimden.

Servis alanına erken gidince beş yıldır her erken gidişimde olduğu gibi Starbucks'a kısa bir ziyaret yaptım. Öyle ki kahve hazırlığı bekleyemeyecek kadar sabırsızdım. Bir soda alıp en yakın masaya oturdum.

Starbucks'ın en çok masalarını severim. Şarkılardan fal tutmak gibi; masada mesaj tutabilirsin çünkü. Oysa o gün ilahi mesaj arayışına girecek halim yoktu. Yazılar önümde parlayıverdi. "Slow down" ve "Relax". Gerginliğim o an kırılıverdi. Evet en güzel köşe benim için hep o masa olacak...
#starbucks #kahve #coffee #table #message 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder